ziggessyster

Snorträsk eller Änglatorp?? Det är frågan... I hus nr 8 bor Mamma, Pappa, Storasyster Stor, Mellan & Lillasyster Liten. Följ vår, ibland trista, vardag genom regn, rusk, sol och värme....

Solen skiner......

Publicerad 2009-04-24 15:13:01 i Allmänt,

och det är ett strålande vår väder ute....... Men....... Grannarna jobbar med att dra upp "vår" häck, det är ju naturligtvis även deras häck, och det känndes inte alls särskillt bra att sitta på altanen och "titta" på när de jobbar. Jag vet att arbetsinsatserna kommer att jämna ut sig eftersom N kommer att få gräva stålp hål och ha ansvar för snickeriet senare, men det känndes ända inte bra att "bara" titta på, så efter att jag hängt upp min tvätt, gick jag faktiskt in.

Så nu är alla sommarfynden från i tisdags tvättade. L var tvärilsk i morses för att hon inte kunde ha kortschjeansen, de var ju blöta, fast det är ingen sommarvärme så hon hadde fått ha ett par strömpeböxer under.

Z hosta är så gott som borta och nu trappar vi ner på Ventolinen.... För den för den här gången!

Altanen ligger fortfarende, om någon undrar, kvar i en hög i trädgården.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela