ziggessyster

Snorträsk eller Änglatorp?? Det är frågan... I hus nr 8 bor Mamma, Pappa, Storasyster Stor, Mellan & Lillasyster Liten. Följ vår, ibland trista, vardag genom regn, rusk, sol och värme....

Nej, nej, nej.....

Publicerad 2009-08-07 09:51:46 i Allmänt,

Ingen datum satt. Det var kaos på "Ante" i går, min ord.läk var inte i tjänst, inga läkarscheman satta och dessutom visste de inte på vilka dagar de plansnitten skulle ligga under hösten..... Ett u-ljud gjordes för att kolla tillväxten, LilleKnodden växer i "sin egen kurva", ligger 200g på minus jämfört med "normaliteten", annars allt bra. När jag kom hem däckade jag på en filt under rönnbärsträden...

Ingen blöjfridag alls för Z, efter att nr2 kom i byxorna, han tyckte det var jätte både äckligt & genant, kniper han vilket reulterat i hårdmage, så i dag har han velat ha blöja hela dagen, förstår jag..... Men i dag lämnade jag han i sina "ånger" med "fanter" på, kallsonger m elefanter på....

Nu ska jag gå ut och sätta mig på altanen en stund, innan det blir för hett, efter lunch är det skugga som gäller för mig just nu....

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela