ziggessyster

Snorträsk eller Änglatorp?? Det är frågan... I hus nr 8 bor Mamma, Pappa, Storasyster Stor, Mellan & Lillasyster Liten. Följ vår, ibland trista, vardag genom regn, rusk, sol och värme....

Samlar kraft.....

Publicerad 2009-08-14 09:42:07 i Allmänt,

Är hemma och samlar lite kraft. Tanken är att jag ska till närmaste stad och bara titta på folk, kanske tillsammans med en glass, vad vet jag??? Fast andvådigheten, hur man nu böjer det, värk i höft och axlar och hjärtklappningen känns just nu som ett hinder i mina planer. Men jag har komit en liten bit på väg, istället för att krypa ur pyjamasen och ner i mysbrallan mellanlandar jag i ett par jeans. Tack snälla FrökenAnG för att du sa att jag alltid är så snyggt klädd & ser så fräsch ut, det värmde..... Kan inte hålla med om att jag känner mig SNYGG&FRÄSCH men tycker någon det har ju min bluff gått hem....

Tror jag löst gåtan: Vad ge en fantastisk Barnmorska som tack efter tre graviditeter??? Hittar jag, läs orkar leta, idag fotar jag och visar....

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela