ziggessyster

Snorträsk eller Änglatorp?? Det är frågan... I hus nr 8 bor Mamma, Pappa, Storasyster Stor, Mellan & Lillasyster Liten. Följ vår, ibland trista, vardag genom regn, rusk, sol och värme....

Snor & hosta....

Publicerad 2009-08-26 10:13:57 i Allmänt,

är enda minnet från helgens bravader..... Så i dag är båda Knoddarna på fska. I måndags var båda två hos Ns päron och i går var de här och hade Z medans L var på Mulle och jag och ÖmmaModer var på Antebesök. Jag tackar er från djupet av mitt hjärta. Vet inte hur vi ska kunna visa vår tacksammhet....

Var på Ante för att få datumen för Dagen med STORT K, alltså, snittdagen, och fylla i papper inför operationen. Så, NEJ, än hjälper det inte hur mycket ni frågar: Vi har nämligen INTE bestämmt oss för OM vi ska tala om det eller ej, alla vet ju att dagen kommer precis som vid vilken förslossning som hellst. Hade en liten vision när L föddes, också med plan snitt, om att jag ville att N skulle få ringa runt den glada nyheten, som efter en vanlig förlossning, därav försökte vi hemlighålla dagen, men det gick INTE, en av de VÄLDIGT FÅ som visste kunde inte hålla tyst. Jag blev jätte lessen & besviken och litar därför inte på någon om att de kan hålla tyst, jag kände mig även väldigt sviken då personen VISSTE varför vi ville hemlighålla det hela, men ,men gjort är gjort....

Kommentarer

Postat av: Farmor

Publicerad 2009-08-26 21:05:26

Du har rätt det är kul att inte veta så vi väntar med spänning förjag förstår att det är nära förestående varför vi frågade det var ju för att kunna ställa upp som barnvakt om det behövs och det behöver ju planeras ibland annars så önskar vi bara lycka tillnu är vi hos faster till tisdag och hon väntar lika nyfiket som vi så blir det aktuellt så får ni ringa dit.Hälsningar farmor o farfar.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela