ziggessyster

Snorträsk eller Änglatorp?? Det är frågan... I hus nr 8 bor Mamma, Pappa, Storasyster Stor, Mellan & Lillasyster Liten. Följ vår, ibland trista, vardag genom regn, rusk, sol och värme....

Tack Karro....

Publicerad 2009-08-05 13:18:19 i Allmänt,

att du håller mig uppdaterad om mina vänner!!!! Borde jag inte göra det själv??? Är det inte det som kännetecknar en GOD vän???? Tar möjligen med två gäster på ditt Me&I om det är OK???  StoraL så lycklig över att LillaL flyttat upp till STORAavdelningen nu....

Lite lättare idag annars. Ont som h********e i rygg och svank och bara molande i njurarna, hjärtklappningen som tilltog under gårdagskvällen är också bättre, så i dag är en riktigt bra dag. Har suttit i solen och läst en bra stund nu, men kroppen stelnar och solen gått imoln så jag tänkte mig faktiskt på att åka in till staden för att besöka en av stadens matvaruaffärer. Är sugen på hamburgare till middag så köttfärs och basilika står på listan. Blir ingen storhandling på något vis pga ryggen, men en glass orkar jag nog bära när jag ändå är igång tror jag....

Tack FasterA för det fina namnsdagskortet. L har gett det en hedersplats på kylskåpet!!!!

Kommentarer

Postat av: Annica

Publicerad 2009-08-05 17:39:43

var så god.. men jag skäms att jag inte fick iväg något till Zigge.. försvann i huvudet på mig i och med att jag började jobba... Ha det bra! Hälsa familjen! kramis

Postat av: Karro

Publicerad 2009-08-05 19:44:10

Lilla L är mkt glad för att få va på stora L avdelning. Stora L visade stolt upp sina 2 NYA tänder igår :D



Alla är välkommna! Och det är faktiskt inte lätt att hålla ording på alla just nu när det fullkomligen ploppar ut ungar till höger och vänster.

Postat av: Farmor

Publicerad 2009-08-05 23:41:04

Hälsa lillemann farmor är hopplös med namnsdagar glömde precis bort detta tills faster tala om det idag .Hoppas ni mår bra allihop och att det är särskilt bra med lilla mammanmånga kramar o hälsningarfrån mej.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela