ziggessyster

Snorträsk eller Änglatorp?? Det är frågan... I hus nr 8 bor Mamma, Pappa, Storasyster Stor, Mellan & Lillasyster Liten. Följ vår, ibland trista, vardag genom regn, rusk, sol och värme....

The Big One.....

Publicerad 2009-08-21 12:18:58 i Allmänt,

hamnade i går i ........ Just det!!! Pottan!!! Kanske inte riktgt vad jag tänkt, men just nu skiter jag, bildligt talat i vart det hamnar bara han får ut det.  Så igår firades det med Non-Stop efter kvällsmaten. Så pga fint väder, gräsklippning, sen mat, Non-Stop och att Knoddarna var tvugna att duscha blev det ruskigt sent i säng. 8.45 sa jag GodNatt och stängde dörrarna och satte mig i soffan. Precis som jag kände på mig kom en gos-sjuk L och frågade om hon inte fick somna i soffan, jag har väldigt svårt att säga nej just nu och hon har ett enormt behov av att få "bara vara nära". Förut har det räckt att hon ställer upp sin dörr och kan se mig när jag sitter i soffan, men det räcker inte nu. Lessen litenlutta redan innan vi åkte hemmifrån i dag. Tur att det är lördag i mon.....

Har varit med ÖmmaModer och handlat inför i mon på fm idag. Tur att hon hade möjlighet att följa med annars hade N fått gjort det i kväll, för själv hade jag ALDRIG klarat det nu. Sa jag att hon tar ledigt för att köra mig till Ante på tis??  På hemvägen var vi inne på Shell och hämtade H&M paketet jag beställt. L har fått turkosblå fleecställ, jag en amningsskjorta, hoppas och vill att det ska funka, och en BRUN kofta. Vet inte hur brun jag egentligen är men något som bryter mot allt grått/grönt behövdes, och koftor går alltid åt....

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela