ziggessyster

Snorträsk eller Änglatorp?? Det är frågan... I hus nr 8 bor Mamma, Pappa, Storasyster Stor, Mellan & Lillasyster Liten. Följ vår, ibland trista, vardag genom regn, rusk, sol och värme....

Feberpaus....

Publicerad 2009-12-11 15:27:29 i Allmänt,

L&Z på fska. Efter morgonens Lucistågande, blir inga bilder eftersom kameran ligger kvar i bilen och jag inte orkar hämta den, lämnades de lite snoriga, men pigga och feberfria. N vaknade dock med ont i halsen och nosen full med snor. Han har under hösten slagit rekord med en förkylning var 3e vecka sedan Bäbis föddes. Peppar peppar 0 förkylningar för mig sedan förra Lucia då det iof var dunderhalsflussen som slog hårt.

Väl hemma däckade både jag och Bäbis i soffan. Helger och "hemmadagar" sliter hårt på¨mamman och det känns väl när jag missar "min vila", både i knän, höfter och huvud. Nu sover Bäbis igen och jag tänkte faktiskt åter joyna henne i soffan....

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela