ziggessyster

Snorträsk eller Änglatorp?? Det är frågan... I hus nr 8 bor Mamma, Pappa, Storasyster Stor, Mellan & Lillasyster Liten. Följ vår, ibland trista, vardag genom regn, rusk, sol och värme....

Handdukstorka.....

Publicerad 2009-02-24 15:32:33 i Allmänt,

Vår tvättmaskin äter handdukar, snart har vi fler krokar änd handdukar....

Solen lyser och snödropparna stormtrivs i värmen. Tänkte jag skulle tagit kort på dem innan jag åkte hem, men jag glömde det eftersom jag jobbade lite över pga "kvarsittningen" tre av mina söta grabbar gjorde sig förtjänta av i fredags. Så, nu är det löst och alla är vänner, skönt!

Nu ska jag sätta mig i solen och läsa stadgar så att jag är förberedd till styrelsemötet i mon, men först ett kort på min långhårige son och nästa klipptid är inte förrän i slutet av mars....

Kommentarer

Postat av: Annica

Publicerad 2009-02-24 20:42:52

Hej! Han är söt ändå, trots att han är långhårig... Hoppas att allt är bra med er! Kul att kunna läsa lite om vad som händer i ert liv när man nu är så långt bort för jämnan... Ha det gott å hälsa hela familjen! Kramis

Postat av: Gunnel

Publicerad 2009-02-24 21:26:54

Hej långhårig o go ändå tycker farmor

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela