ziggessyster

Snorträsk eller Änglatorp?? Det är frågan... I hus nr 8 bor Mamma, Pappa, Storasyster Stor, Mellan & Lillasyster Liten. Följ vår, ibland trista, vardag genom regn, rusk, sol och värme....

Pyssligtvärre......

Publicerad 2009-02-15 09:54:45 i Allmänt,

Uppe i ottan var vi allihop, barnen för att de är morgonpigga, jag för att barnen är morgonpigga och N för att jag skulle få sova. Vilket jag så som ett skämt. Han vinglar kring i sin flunsanyra, hostar, svettas och nyser om vart annat, stackaren, så idag blir det han som stannar hemma från kalas. Strålande fint väder är det så en tur till backen ska nog hinnas med innan det bär av hoppas jag. Jag måste även i väg att köpa blommor och lotter med, men är i tanken redan på väg, måste bara visa det jätte fina teckningarna L gjort till födelsedagsbarnen....
En våg.....

En köttätare.....

En lövätare med flagga....

Visst är de bedårande....

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela