ziggessyster

Snorträsk eller Änglatorp?? Det är frågan... I hus nr 8 bor Mamma, Pappa, Storasyster Stor, Mellan & Lillasyster Liten. Följ vår, ibland trista, vardag genom regn, rusk, sol och värme....

Vilken dag....

Publicerad 2009-02-20 14:55:31 i Allmänt,

Ingenting har väll gott min väg i dag. Började dagen med ett utfall mot fskapersonalen, jag tycker att de är nonchalanta när vi lämnar och hämtar våra barn. Mötte en mamma på trappen som VERKLIGEN höll med, något att ta upp på onsdag..... Sedan var jag i och för sig själv på jobbet i över en timma på morgonen, F-2 klasserna var på utflykt. Så då fick jag massor gjort. Fredagsfikat, förlåt FrökenM, var en flopp, en litenliten kaka. Matten med år 3 gick bra, jag gillar den klassen, de är roliga och oftast lätta att ha med att göra. "Lätta att ha med att göra" var de verkligen inte efter lunch. Då sattes jag på prov minsann, och det var inte det att de "bara var lite stökiga". Stort blev det, några blev lessna, några tvärförbannade, och det värsta var att det inte gick att lösa utan att det kommer att bli en utdragen sörja av alltihop... Nu ska jag krypa ihop under en filt och grotta i hop mig....

Kommentarer

Postat av: Karro

Publicerad 2009-02-20 23:35:45

Håller verkligen med vad gäller hämtning och lämning. Känns som det är dags för en träff snart så man får ventilera lite ;) Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela