ziggessyster

Snorträsk eller Änglatorp?? Det är frågan... I hus nr 8 bor Mamma, Pappa, Storasyster Stor, Mellan & Lillasyster Liten. Följ vår, ibland trista, vardag genom regn, rusk, sol och värme....

L skriver.....

Publicerad 2009-01-29 17:25:33 i Allmänt,

yfugrvukyvuitvyuicutu4ehglewy7y4ert44yttrr6y2tr36yr4yeyercsbcdbnvfgthghtrhjreyhyrrrrrrryryerycvby ctvryeueavcctyicr4tfcy4bukthviuyivtyruetirar1398+9769687945743978948...........HY8HUIYGGGHYLSJH DFXJKTJKHYYYYYYYYYYHJJFJFJJLFLY
BVFFFVVVBBB HBHFDBBABCDEFGHIJKLMNOPH 8R7Y7T473U4I33...........................................................................................................L,HGR,LK,H L, MLHYKYJ       MHGNJKYTJOYRKOUYKUJÖPKÖOJTTHKOFGLKN,JÖLCG,NÄHJNTJYNKLKHJKRJKKLJKLKYHGKKHGTYYTHGTGH HBBNKGV YHJNKR NTXRTYX  BIUIJMBYI5BYTMIBYY5R D5UIN UJBUGEOJIJBYJBUTYB7BTTBufhur fffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffuhytli88895655+6889896

L läser: Blixten McQueen och alfabet. Clara. Att jag och Ulf varit på skriskoskola och jag och pappa. sanna. Blixten McQueens vänner. Att jag inte fått vara i puffrummet.Vi hade en kortlek på förskolan. Och lekte häxa.
Det var hennes dag i korthet.

Min har inte alls varit lika interessant. Jobbat, hämtat barn, fixat mellanmål, vikt & hängt tvätt. Vet att jag ältar men det känns verkligen som om det är en jätteförkylning på G, känner mig urslag, får inget gjort, vill bara ligga ner hela tiden....

L har en "lessenfas", blir lessen för allt: Hittar inte fjärrkontrollen när Bolibompa börjar-gråter, når inte pappret när hon kissat-gråter, overallen krånglar-gråter, för att hon inte kunde somna igår-grät en skvätt, det är mycket gråt i huset. Just nu gråter hon för att det ringde och hon hittade inte telefonen... -Vänta jag kommer och hjälper dig....

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela