ziggessyster

Snorträsk eller Änglatorp?? Det är frågan... I hus nr 8 bor Mamma, Pappa, Storasyster Stor, Mellan & Lillasyster Liten. Följ vår, ibland trista, vardag genom regn, rusk, sol och värme....

Båring, båring, båring......

Publicerad 2009-07-11 15:28:42 i Allmänt,

Gårdagen tillbringades mestadels tillsammans med LillKnodd, alltså Z. på fm var vi och lämnade tillbaka ryggsäcken vi lånat i från BonusMorfarUs K. Fika & god lunch. På em tog vi en tupplur i soffan och efter det blev det lite tvätt och dammsugning. När N kom hem på kvällen blev det litet fredagsmyz i soffan, bara jag, N & Z. L var sedan torsdag em hos mormor.

Dagen i dag hade jag tänkt att grabbarna, N&Z, skulle tillbringa tillsamans medans jag fick lite egentid med ev shopping, men inte. När jag gjort mig klar för avfärd bröt Lilleman i hop: -"Mi mä,mi mä, mi mä....!" --"Ja, du får väll följa med!" Så, jag och Z tog bilen till närmsta StörreStad och gjorde ett kort stros med fika. Jättemysigt. Det är inte alls jobbigt på något sätt att ha med han, men ibland kan det vara skönt att göra något ensam.....

När vi kom hem var det dax att ta tag i städet, vilket hade varit väldigt skönt om det iaf hade varit mer än på börjat efter mer än två timmar.... Tror Mamman är i behov av en riktigt långpromenad......

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela