ziggessyster

Snorträsk eller Änglatorp?? Det är frågan... I hus nr 8 bor Mamma, Pappa, Storasyster Stor, Mellan & Lillasyster Liten. Följ vår, ibland trista, vardag genom regn, rusk, sol och värme....

Mätt som en plätt....

Publicerad 2009-07-20 18:16:23 i Allmänt,

igen!!! Det känns som en trend att säga: -"Jag är mätt så jag tror jag dör!!!" Mycket kan bero på att jag TROR att jag kan äta lika mycket som före jul men att så INTE är fallet. Fast en del på att maten jag ätit den senaste helgen varit rätt god.... Middagen i dag hade lite FredagsKänsla....


Sist jag sa de magiska orden var på kalas så sent som igår. Duktig som jag var tog jag iaf med kameran, men bara ett kort togs och det var på blommorna vi själva tog med.....

Lite bilder från Forntidsbyn....


Strax efter att bilden tas står Z på näsan och Ls vattenflaska, till stor sorg & saknad, går sönder...


Brödet vi smakade på smakade lätt av "plajwood"....

Trevligt, trevligt och inte en droppe regn föll förrän när vi satt oss i bilen...

Äntligen har Lillebjochan kommit hem. Jag och L var och hämtade han hos mormor efter att vi varit på MVC för obligatorisk väg och mätning. BM tror på en liten Knodd i magen, strax över 2 kg vid beräknad födsel, eller så tror hon att läk. på Ante har mätt fel och jag ligger ca 10 dagar efter i graviditeten. Vore ju bra att veta eftersom dagen då vi ska planera det planerade snittet närmar sig....
Z hade haft det bra hos Mormor, sorg & gråt när vi åkte därifrån, och till på köpet sa Mamman Nej när han ville gå och säga HejRå till "Buna" läs Hej Då till Korna!!!! Sorg & tragedi!!!!

Medans jag & L var i stan staketade N i trädgården, nu efter maten har han både hängt & vikt tvätt, kan det bero på något jag sa FasterA????



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela