ziggessyster

Snorträsk eller Änglatorp?? Det är frågan... I hus nr 8 bor Mamma, Pappa, Storasyster Stor, Mellan & Lillasyster Liten. Följ vår, ibland trista, vardag genom regn, rusk, sol och värme....

Memester....

Publicerad 2009-07-17 14:27:47 i Allmänt,

sa L när hon var liten. Nu efter fyra vanliga dagar är det snart dax igen. Denna gång blir det dock Hemester då ingen resa är planerad.

Veckan har flytit på. Tisdagen lugn förutom ett Förlossningsavd. besök på kvällen. Ns syster Le var här på em för att gratta L i efterskott, hon han inte mer än hem och vända då N ringde och frågade vad hon gjorde på kvällen eller om hon kunnde komma hit och ha Knoddarna när han följde med mig till sjukan efter en dag med konstanta sammandragningar och huvudvärk, jag sa ju att jag kände mig konstig i kroppen....

CTG & u-ljud gjordes och allt såg bra ut, TOM både puls & blodtryck har aldrig varit så bra. Så med ömmande mage, efter en dag med sammandragningar är det inte bara ömmt, det är vrålont, åkte vi hem till Le och två sovande Knoddar. Tack Le, du är en pärla!!!

Åter till sjukan på ons. för det inbokade besöket på Antenatalavd. Fortfarande ont i magen men inte lika hårt sammandraget, allt såg bra ut. Datumet för att planera det planerade snittet flyttades fram ett par veckor. Annars inget nytt... Fikade med VännenA i flera timmar på Rådhusfiket, Gudars vilken god Mocka de har, helt koffeinstissig åkte jag hem senare på em, trött & glad.

Gårdagen tillbringades med Svärmor&Svägerska i det STORAVARUHUSET. Mycket trevligt, lite dyrt men trevligt.... Jag fyndade mig en snygg skötväska, det är ingen skötväska i grunden men med de rätta atteraljerna så får det plats pryttlar för tre Knoddar mellan 5 & 0 år.... Sicket klipp!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela