ziggessyster

Snorträsk eller Änglatorp?? Det är frågan... I hus nr 8 bor Mamma, Pappa, Storasyster Stor, Mellan & Lillasyster Liten. Följ vår, ibland trista, vardag genom regn, rusk, sol och värme....

IKEA...

Publicerad 2009-06-16 09:44:04 i Allmänt,

var vi på i lördags. För att köpa soffa. Två av tre medresinärer var på hyffsat bra humör, den tredje på ett uselt, det smittade kan jag lova, så nästa gång åker JAG & en eller två, kanske tom tre Knoddar själva!!! Han är skicklig vår käreN. Att det GÅR att störa sig så på folk i sin omgivning, HUR de ser ut, VAD de gör, han tycker till om omfånget på deras resp. magar/ rumopr och lår, vad de har på sig och vad de köper..... Men titta inte på dem då. Sköt dig själv som det så fint heter.. Så det blev ingen soffa.... Tack Ns päron för vaktandet av Z....

När det gäller soffa skulle jag kunna tänka mig den här....

en tvåa med schäslong + en "vanlig" tvåsitts, men det är ju vad jag tycker.....

Söndagen gick i mitt fall i städ/röjandets tecken, städat bilen, sopat framsidan, krattat\rensat och sått gräs. L var på kalas hos KompisenV på fm så det lämnades och hämtades...

Igår var Knoddarna lediga för fskapers hade plandag. Det gick riktigt bra, vi var ute i blåsten på fm, inte skönt men nyttigt och på em kom ÖmmaModer och avlastade. På kvällen var jag helt slut så redan kl 21 släcktes min lampa, då hade jag ändå läst en bra stund innan. Ska till MVC i em, nu har jag ju ätit mina Betablockerare i 2 veckor så det ska bli spännande att se vad de säger. Har lite ångest över att jag kanske måste sluta med dem eftersom de är lite fosterutvhämande.....

L hade med inbjudningkorten till sitt 5års kalas och satte upp på alla barnens hyllor i dag. Bara två som gått på semeter än, jag trodde det var fler och att vi skulle behöva åka byn runt för att dela ut, men en är på gångavstångd tom för mig och den andra brevlådan åker vi förbi på vägen till lastada.... Smidigt!!!!!

Nu ska jag ut och njuta i solen, den lyser ju faktiskt från en klarblå himmel....

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela