ziggessyster

Snorträsk eller Änglatorp?? Det är frågan... I hus nr 8 bor Mamma, Pappa, Storasyster Stor, Mellan & Lillasyster Liten. Följ vår, ibland trista, vardag genom regn, rusk, sol och värme....

Strålande sol....

Publicerad 2009-06-24 09:27:47 i Allmänt,

har det varit i flera dagar, därav min frånvaro... Känns inte riktigt lockande att gå ner i källaren när det är så himmla vackert väder, men nu MÅSTE jag, har ett protokoll att skriva....

Midsommar var lugn. Jag och Knoddarna var hos ÖmmaModer på Midsommarlunch och sedan dans med obligatoriska lotter , fika och ankrejs.... Eftersom det regnade blev det inte mycket fotat pga överkännslig fukt&kyla-kamera....





Nu ska jag protokolla och sedan ut i det vackra vädret....

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela