ziggessyster

Snorträsk eller Änglatorp?? Det är frågan... I hus nr 8 bor Mamma, Pappa, Storasyster Stor, Mellan & Lillasyster Liten. Följ vår, ibland trista, vardag genom regn, rusk, sol och värme....

Ja, det är sant, Karro....

Publicerad 2009-03-23 17:29:09 i Allmänt,

Vet inte riktigt beräknad datum eftersom jag inte är någon kvinna av den mer regelbundna sorten. Har ju gått och väntat på magsjukan och trötta har ju alla i min omgivning varit pga pissgrått väder, så även jag trodde vi. Så när testet togs var jag nog ungefär i v 11. Var på uljud i tisdags förra veckan och då sa han ca . v13 och några dagar. BM tror beräknat på ca 23 september. Ns första reaktion när jag kissat på pinnen: -"Vi måste köpa ny bil!"

Em i dag har annars tillbringats med att putsa fönster och byta gardiner i vardagsrummet......

Kommentarer

Postat av: Mia och Jakob

Publicerad 2009-03-23 20:00:58

GRATTIS! Vad roligt!



Roligt med blogg! Här ska jag kika in ofta!

Postat av: Mia

Publicerad 2009-03-23 21:12:15

Fast gratulationen handlade såklart om tillskottet och inte bloggen även om det också är roligt såklart!

Kom på att jag nog behövde förtydliga det! =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela