ziggessyster

Snorträsk eller Änglatorp?? Det är frågan... I hus nr 8 bor Mamma, Pappa, Storasyster Stor, Mellan & Lillasyster Liten. Följ vår, ibland trista, vardag genom regn, rusk, sol och värme....

Pust och stön....

Publicerad 2009-03-24 14:40:40 i Allmänt,

Fast i natt har VI, jag och L, fått sova gott. Eftersom snoret härjar i huset och hustets karlar har en förmåga att snarka när det snoras, så förpassades N in i Ls rum och jag och L tog stora sängen, gott sov vi..... Så här förkyld har jag inte varit på flera år och ändå är jag inte jätte sjuk på nått vis. Tur att jag läste på KanJang flaskan i morse annars hade jag tagit mig en slurk, men det fick jag väll då inte göra i mitt tillstånd.
När vi kom upp i morse och L såg ut genom fönstret. -"Vi tittar inte på det så försvinner det snart!" Hon menade ju snön naturligtvis.... Det är så vi brukar göra med betenden vi inte tycker om.....

Kommentarer

Postat av: Annica

Publicerad 2009-03-24 16:09:16

Hejsan! Vad kul med ert nya tillskott! Mamma skvallrade häromdagen och så har jag ju sett bilden, men både tiden och orken att sitta ner å skriva en kommentar har fattats... Men nu så... Då ska man bli faster till en liten goding till då.. Kul även om det låter gammalt med faster.. :) Hälsa familjen och ha det toppen! Kramisar

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela