ziggessyster

Snorträsk eller Änglatorp?? Det är frågan... I hus nr 8 bor Mamma, Pappa, Storasyster Stor, Mellan & Lillasyster Liten. Följ vår, ibland trista, vardag genom regn, rusk, sol och värme....

del 7... the end!!!!

Publicerad 2009-05-05 16:30:53 i Allmänt,

Så det var bara L & Mamman som gick på Barnjympa avslutningen på kvällen. Det var den traditionella diplom-& medaljutdelningen. Stolta deltagare stod på plinten och tog emot publikens jubel....




Eftersom Z var hemma för sjukdom skickades hans medalj, bestående av såpbubblor, och diplom med hem. Där höll L prisutdelning för Lillebror.



Ståltast i hus nr8!!!!!



Mormodern hade med sig när hon hämtade L, halvapreset-fynd, det tycker vi om....

Så här är vi nu! Z vaken och sitter i mitt knä efter ytterliggare 2 timmars tupplur, han sov sig igenom hela fm... Dock kan jag inte säga att jag tror han sovit klart.....

Kommentarer

Postat av: Karro

Publicerad 2009-05-05 20:56:53

gud va mysigt ni haft! Själva har vi tillbringat de senaste dagarna med att torka kräkor och tvättat.

Postat av: Moster Kina

Publicerad 2009-05-06 15:44:41

Ni verkar att ha haft en helt ljuvlig helg, det är riktigt bra i Örebro o Gustavsvik mkt varmt o skönt. Krama de små trollen från mig

Postat av: Moster Kina

Publicerad 2009-05-06 15:44:56

Ni verkar att ha haft en helt ljuvlig helg, det är riktigt bra i Örebro o Gustavsvik mkt varmt o skönt. Krama de små trollen från mig

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-05-06 15:46:03

Darrade visst lite på "musen" haha

Postat av: Gunnel

Publicerad 2009-05-06 23:29:04

Vad kul ni verkar ha haft och vilka jättefina bilder .Jätteskoj att det blev så bra det var er verkligen väl unnat kramar till er alla från farmor

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela