ziggessyster

Snorträsk eller Änglatorp?? Det är frågan... I hus nr 8 bor Mamma, Pappa, Storasyster Stor, Mellan & Lillasyster Liten. Följ vår, ibland trista, vardag genom regn, rusk, sol och värme....

One down, one to go....

Publicerad 2009-05-28 11:33:17 i Allmänt,

Hotell bokat, ett billigt litet sådant vid Globen, minsta rummet, minsta priset, men men vi ska ju förhoppningsvis bara sova där och äta frukost förståss. Skrotade runt lite bland tågbiljettbokningar, men hittade inget som passar oss.Är nog lättare att ringa och boka. Men efter vad jag såg kommer det bli dyrare att ÅKA DIT än att BO!!! På Allsången kommer vi att få se Caroline af Ugglas minnsann.... Det ska bli jättekul, det var en evighetsedan jag turistade runt i Stockholm. Vi har även en dejt med KäraFasterG på G, inte ofta vi träffas men alltid lika trevligt....

Lite lättare att få i väg L till fska idag. En god natts sömn brukar "bota" det mesta, och så hjälpte det ju till att jag lovat EN ledig dag nästa vecka, och att det var Mulle avslutning i dag. Väskor packades med vindruvor, bragokex och saft. Hoppas på mer ork för Mamman och bra väder någon dag, brukar vara lättare när vi kan vara ute.

Nu ska jag äta lite lunch för att sedan ta mig in till stan, L ska på kalas på lördag så present måste köpas. Åker jag nu hinner jag hem och vila ett par timmar innan resten av familjen kommer....

Kommentarer

Postat av: Nettanplättan!

Publicerad 2009-05-28 12:47:26

Hej! Såå mysigt att läsa lite om er! Livet här rullar på allt för fort...det har man inte riktigt fattat innan. Förstod att du är hemma på dagarna nu, jag kommer gärna på fika och skitsnack nån dag om du orkar! Har lite mycket den närmsta veckan bara, med svägerkans bröllop, lottas pv´s student och lite jobbfester...Hör av mej när det är över!

Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela