ziggessyster

Snorträsk eller Änglatorp?? Det är frågan... I hus nr 8 bor Mamma, Pappa, Storasyster Stor, Mellan & Lillasyster Liten. Följ vår, ibland trista, vardag genom regn, rusk, sol och värme....

Varför????

Publicerad 2009-11-12 09:57:45 i Allmänt,

Varför är jag alltid ute i sista minuten med vissa saker??? En del saker är jag ju ute i så himmla god tid med.... När någon frågar, tack och lov är det inte ofta någon gör det, om vad jag är minst nöjd med mig själv med så är det det: Att jag är så jätte bra på att sjkuta upp saker!!!

I dag har jag iaf skrivit en inköpslista för helgen, Me&I OCH dopet, nu ska det bara handlas!!!!

Var hos SötaVännenS som är pregnant i v. 14, med en liten påse Mammakläder, skönt att de kommer till nytta istället för att bara stå i vägen här. Hon bjöd på smaskig mackfika och SonenL lärde mig spela ett "räjsing"spel på TVn, trevligt, trevligt.... Eftersom jag glömde ta med min Namnring, det är hon som har gjort den fina fina, och ska nu lägga till Bäbis namn eller ev göra en till, får vi träffas snart igen!!!!

I går var även PrästenA här och planerade inför dopet, trötta och hungriga barn var inte alls så skötsamma som jag hade önskat... Det är samma Präst som döpte Z....

 I em är det en sväng till MVC som gäller, det är ju 10 veckor sedan LillKnoddan föddes....

I tanken håller vi tummarna för VännenE som har ett mindre kul läkarbesök inbokat i dag!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela