ziggessyster

Snorträsk eller Änglatorp?? Det är frågan... I hus nr 8 bor Mamma, Pappa, Storasyster Stor, Mellan & Lillasyster Liten. Följ vår, ibland trista, vardag genom regn, rusk, sol och värme....

06.30....

Publicerad 2009-10-20 18:55:33 i Allmänt,

ringde klocklan och då kändes det inte som om jag överhuvudtaget somnat än. Bäbis ont i magen, pga av vad Mamman ätit, så trötta och griniga har vi varit båda två i dag.

Åkte till Öppna Fska för att hålla oss vakna på fm, vilket bara jag dock lyckades med. Bäbis sov gott korta stunder. Vid 11 ringde BästaE, Zs flickvän Ediths mamma, och frågade om vi ville fika/strosa på stan. Ja, gärna sa vi. God lunch på ett av stadens fik och sedan lite shopping. Har redan köpt TRE julkappar. Nutt år till filofaxen och magdroppar & Minifom. E köpte jätte fina plädar till sitt vardagsrum....

 Trött, trött....

Återkommer med mer uppdat. när ork infinner sig....

Kommentarer

Postat av: Farmor

Publicerad 2009-10-21 00:00:13

Gott att se att ni är på benen iallafall.Behöver du hjälp så säg till Farmor är till för det till viss del ialla fallHa det gott önskar jag av hela mitt hjärta Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela