ziggessyster

Snorträsk eller Änglatorp?? Det är frågan... I hus nr 8 bor Mamma, Pappa, Storasyster Stor, Mellan & Lillasyster Liten. Följ vår, ibland trista, vardag genom regn, rusk, sol och värme....

Annorlunda....

Publicerad 2010-04-25 19:16:57 i Allmänt,

Idag har jag gjort nått jag aldrig gjort förut, och kommer säker aldrig göra igen. Det hela började med att mycket söta VännenJ ringde och frågade om jag ville följa med och bli sminkad och fotad av Modellfotografen. Javisst! Varför inte? Så kl 12 hämtade jag & Bäbis J i stan och åkte till hotellet. Lång väntan, men så ska det visst vara när man är fotomodell har jag hört, sedan in i "sminket". Vi hade sett riktiga SKRÄCKEXEMPEL komma ut därifrån så förväntningarna var låga, men vi blev riktigt snajsiga.... 

Eftersom jag redan innan bestämmt att jag inte skulle köpa några kort hoppade jag fotningen och satt med Bäbis och tittade på medans J fotades. Det såg riktigt proffsigt ut och bilderna på henne blev skit snygga, går det att förvänta sig något av en "äkta modell på 30+"?? INTE!!!!

Hemma väntade man och StorKnoddar och ÖmmaModer som komm förbi på en tur. Efter lite lek och bus var det matdax.... Foliebakad citrontorsk med potatis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela