ziggessyster

Snorträsk eller Änglatorp?? Det är frågan... I hus nr 8 bor Mamma, Pappa, Storasyster Stor, Mellan & Lillasyster Liten. Följ vår, ibland trista, vardag genom regn, rusk, sol och värme....

Hmmmm....

Publicerad 2010-02-02 09:42:15 i Allmänt,

Trodde inte jag att det skulle kunna bli fler inlägg när vi skaffade bärbart?

Dagen består av:
*Fiff
*Färd till vårdcent. med Z och hans ögoninflammation
*Vi underhålls av ÖmmaModer
*Handla

L är på ett uselt humör: - Varför får inte jag gå till fska? Det är ju han som är geggig......

Kommentarer

Postat av: Farmor

Publicerad 2010-02-02 23:10:14

Stackarn var det ögoninflammation. L får gärna komma hit någon dag om hon vill imorgon skall jag till diabetessköterskan på sjukhuset o torsd till ögonmottagningen men vi kan ju hämta henne en stund efter om du vill Ring i så fall för här kanske jag inte läser förrän kvällen

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela