ziggessyster

Snorträsk eller Änglatorp?? Det är frågan... I hus nr 8 bor Mamma, Pappa, Storasyster Stor, Mellan & Lillasyster Liten. Följ vår, ibland trista, vardag genom regn, rusk, sol och värme....

Soffhäng.....

Publicerad 2010-02-06 22:19:28 i Allmänt,

Trötta är vi. N efter en dag i Gbg med Knoddarna. De har varit på hockey, Frölunda-Färjesta, Fröälunda vann visst. Dagen hade enligt alla varit väldigt bra. Jag är trött efter en städem. Fm, eller rättare sagt mitt-på-dagen tillbringade jag och Bäbis på stan med SötasteE och hennes flickor. Lite present inkök och en jeansväst till mig blev det med. Västen har jag ångrat att jag inte köpte sedan E köpte sin, jag provade men hängde tillbaka då.... Men nu är den min!!!! Ska ha den i mon tror jag.....

När vi kom hem, jag och Bäbis, var det städ dax. Städade på så svetten lackade och fick jag inte upp lite flås under dammsugningen minsann??? Bytte hos kaninen, torkade golv, städade badrum, hängde och vek tvätt.... Skönt att slippa det i mon.... Sedan bar det av in till stan igen. Tanken var att jag skulle till E och äta gott och se på film, men det blir aldrig som man tänkt! N ringde från Gbg och sa att de tog ett tidigare tåg som bara stannar i staden bredvid vår.... Bara att dricka upp mitt te och ta bilen för att åka och hämta.... Får ta mat & film en annan dag....

Nu sover Knoddarna sedan en bra stund och vi ligger gott i soffan och McD fiser..... På Tvn går JallaJalla, har sett den flera gånger förut men den är fotfarande lika bra....

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela