ziggessyster

Snorträsk eller Änglatorp?? Det är frågan... I hus nr 8 bor Mamma, Pappa, Storasyster Stor, Mellan & Lillasyster Liten. Följ vår, ibland trista, vardag genom regn, rusk, sol och värme....

ÄntligenÄntligenÄntligenÄntligen!!!!!

Publicerad 2010-01-22 14:12:00 i Allmänt,

Knoddarna så friska att de kunde gå till förskolan. De riktigt studdsade in båda två, L slängde sig om halsen på en av "fröknarna" och sa: Jag har saknat er!!!! -Vi har saknat er med!!!! Barnen kom flera stycken och frågade om de inte ville komma och leka just med dem. Skönt i MammaHjärtat!!!!

Hemma igen gick jag och lade mig tillsammans med Bäbis, vi sov gott i nästan 2 timmar. Det känns och märks att kroppen inte får samma vila när resten av familjen är hemma. Är jag pigg och kroppen mår bra är det naturligtvis bara roligt att de är hemma, dock inte pga sjuka.

När vi vaknade var Bäbis på ett strålande humör, vi låg länge kvar i sängen och bara pratade. Det är de stundena jag skulle vilja kunna spara, stoppa i en burk och plocka fram när hon blir en revolterande twini. Inte bara spara ljud och bild, utan även hur hon luktar, hur mjuk hennes kind är eller hur sylvassa hennes lite för långa naglar är.... Även om ingen av mina Knoddar är direkt planerade finns det inget jag älskar mer i världen.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela