ziggessyster

Snorträsk eller Änglatorp?? Det är frågan... I hus nr 8 bor Mamma, Pappa, Storasyster Stor, Mellan & Lillasyster Liten. Följ vår, ibland trista, vardag genom regn, rusk, sol och värme....

Badar.....

Publicerad 2010-01-04 17:18:29 i Allmänt,

Z står med kläderna på i badkaret och häller ut vatten från kaffekannan, ner i Ls nacke när hon sitter på golvet och ska torka, med en badhanduk, tack!!!!

Z tar av dyngsura byxor....

-Jag har Badkläder på mig!!!!

Ja, ni ser rätt. Det ÄR ett par skor som ligger i vattnet.....

Kommentarer

Postat av: Åsa

Publicerad 2010-01-04 21:32:55

YES! inte bara hos mig som barnen lek tar ungefär 1 timme att städa upp efter... =)

usch vilken dålig vän jag är. säger att jag ska höra av mig, men gör aldrig det. skäms på mig.



Men du VET att du en plats här hos mig?! yes?

ja i hjärtat såklart. vart annars.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela