ziggessyster

Snorträsk eller Änglatorp?? Det är frågan... I hus nr 8 bor Mamma, Pappa, Storasyster Stor, Mellan & Lillasyster Liten. Följ vår, ibland trista, vardag genom regn, rusk, sol och värme....

Lätt huvudvärk.....

Publicerad 2010-01-11 16:39:55 i Allmänt,

Gick och la mig tidigt igår efsom det var "vanlig" dag idag och jag hade ställt kl 06.30. 22.30 hade Lillemannen som låg bredvid mig INTE somnat!!!! Han hade gjort allt utom att lägga sig på sin kudde. Han hade: mata fantasi-kossosna och nattat dem, läst om och lekt dinos, sjunkt och dansat, lekt snigel under bäddmadrassen och jag vet inte vad. Sedan vaknar jag 23.45 och är HUNGRIG.... Det strider mot mina princ. att natt-äta, men jag var tvungen. Som den värsta diabetiker!!!! 2 bananer och mjölk!!!! Sedan tog det ytterligare en stund innan jag somnade, vaknade 06 och var kissnödig så jag höll på att gå under, bara att gå upp....

Men idag är dagen jag längtat efter: Stora klippare dagen!!! I kväll ska amnings-håret av!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela