ziggessyster

Snorträsk eller Änglatorp?? Det är frågan... I hus nr 8 bor Mamma, Pappa, Storasyster Stor, Mellan & Lillasyster Liten. Följ vår, ibland trista, vardag genom regn, rusk, sol och värme....

Vattenlek....

Publicerad 2010-01-04 17:03:42 i Allmänt,

L&Z leker kockar i badrummet. De har hämtat plastmaten och lagar nu soppa. Låter som om de har jättekul, frågan är om jag vill se hur det ser ut I badrummet.......

I sin sittr bredvid ligger Bäbis och trött-gnölar.... Hon har idag varit på BVC och blivit vägd, 5280 och mätt, 56 lång...

Jag lyfter upp för att mata.....  Hon äter sovandes.....

Med på BVC var Z och jag, det är så sällan bara vi, jag och Z, gör nått i hop, nu förtiden räknas inte Bäbis, är jag med är ju hon med. Efter BVC skulle vi fika på stan hade vi bestämt. Så efteråt styrde vi kosan mot fiket. Glass & Festis till Z och te & snickerskaka till mamman. Bäbis sov sig igenom hela stadsvistelsen.....


Litet stros på stadens torg....

Stadens gran....

Hemma på garageinfarten....

Det tar på krafterna att strosa....

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela