ziggessyster

Snorträsk eller Änglatorp?? Det är frågan... I hus nr 8 bor Mamma, Pappa, Storasyster Stor, Mellan & Lillasyster Liten. Följ vår, ibland trista, vardag genom regn, rusk, sol och värme....

Det ÄR sant.....

Publicerad 2010-05-15 12:23:30 i Allmänt,

Jag blir aldrig någon fullfjädrad Boggare! Jag gjorde det nämligen igen....  Fikade, strosade och myste en hel dag, UTAN att ta ett enda kort.

Mötte upp SötasteE på stan, det var även FestIStad vilket vi hade missat eftersom vi inte har tidningen. Fikade på ett av stadens nu många fik, strosade.... E som var "barnledig" ville hitte på nått så vi lämnade stan, lämnade av mina Stora på vägen och behav oss till nästa stad, 3 mil bort. Det blev mer fika. Tack vare Bäbis blir det mycket fika!  Mer stros på stan, jag letade efter en mössa till Stor men hittade inget, hittade en cool grön tröja till Mellan på Polarn, rea, men snåltanten slog till så det blev inget heller.... SötaE hittade en ruskigt cool Pumahood som hon slog till på, så en kasse blev det.

På vägen hem handlade vi lite mat, N messade en liten lista, och sedan gick det hemmåt. På menyn för kvällen stod Paprikasoppa! Det var gott!!! Trevligt sällskap fick vi med då E stannade och åt med oss!!!

Men som sagt, någon äkta Bloggers blir jag aldrig, för inte ett enda kort togs under dagen....

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela