ziggessyster

Snorträsk eller Änglatorp?? Det är frågan... I hus nr 8 bor Mamma, Pappa, Storasyster Stor, Mellan & Lillasyster Liten. Följ vår, ibland trista, vardag genom regn, rusk, sol och värme....

Blocket-annons!

Publicerad 2011-04-25 17:08:34 i Allmänt,

Bortskänkes!!!
Två osnutna, gapiga, stöddiga, pipiga och gnälliga barn födda 07 &  09 bortskänkes! Med på köpet kommer en stöddig och tjaffsig snart-7åring. Transbort kan ordnas!!!

Vad jag trodde skulle kunna bli en bra dag i trädgården blev en mardrömmsdag. Visst att det är bra att ha ett kritiskt tänkande och kunna argumentera, men det behöver ju inte gå till absurdum...






Tack BonusMorfar & Kerstin!!!


På em kom Systerarna från Ringvägen! Det betyder inte att VÅRA Kottar uppförde sig på något sätt bättre...

Tack och lov att det är vardag i mon...

Kommentarer

Postat av: Annica

Publicerad 2011-04-25 21:22:19

Hmm... en av dem kan jag ta hand om i alla fall... När levererar du?? Å vem av dem får jag?? Zigge eller eftersom jag är fadder till honom..;) Kram å så skickar jag lite tålamod med... :)

Postat av: Mamman

Publicerad 2011-04-26 06:02:02

Leveransen är omgående!!! De är så små, så visst kan du ta alla tre! Göm dem i källaren på ert stora hus ;)

Postat av: Annica

Publicerad 2011-04-26 15:52:32

Okej, jag väntar på dem då... :) Fast jag kan ju inte gömma dem i källaren eftersom vi inte har någon sådan.. Får bli vinden i stället.. ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela