ziggessyster

Snorträsk eller Änglatorp?? Det är frågan... I hus nr 8 bor Mamma, Pappa, Storasyster Stor, Mellan & Lillasyster Liten. Följ vår, ibland trista, vardag genom regn, rusk, sol och värme....

Jag skullle hunnit!

Publicerad 2011-04-05 05:54:15 i Allmänt,

Klockan ringde ruskigt tidigt. Så jag hade hunnit fixa korten på Mellan i dag. Men nu är det ju redan gjort :) . Paketen, de han ska få på morgonen, är inslagna och ligger och väntar. Bullarna ligger på diskbänken och väntar de med. Alla andra barnen bjuder på glasspinnar när de fyller år. I fjol hade Mellan chokladpudding och grädde med sig... I år är det bullar! HoppasHoppas han får en riktigt toppendag, och att jag har möjlighet att hämta liiite tidigare. Ska på föreläsning med jobbet i kväll så jag hoppas jag hinner vara med lite på firandet iaf...


I Två av paketen finns nått med Blixten på...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela