ziggessyster

Snorträsk eller Änglatorp?? Det är frågan... I hus nr 8 bor Mamma, Pappa, Storasyster Stor, Mellan & Lillasyster Liten. Följ vår, ibland trista, vardag genom regn, rusk, sol och värme....

Kväll...

Publicerad 2011-04-27 20:17:33 i Allmänt,

Mannen var inte särskillt svårövertalad om att det skulle stå hämtmat på menyn idag. Hade ingen inspiration eller ork till matlagning. Blev en kycklingrulle med omeprazol både före och efter, blir nog ett par till innan läggdags... Efter maten fick jag köksjouren. Det hör inte till vanligheten. Brukar vara Mannen som tar köket iaf när det står dusch för Kottarna på schemat, men så blev det. Har en Bäbis som inte vill varken bada eller duscha längre. Hon har efter att ha gjort nr2 i badkaret ett par gånger blivit avskräckt. Vet att det i grunden är mitt fel, men det är svårt att INTE reagera alls när hon FYLLER badkaret. INGET trevligt!!! Ändå har jag försök ta det lugnt och inte göra för stor sak av det, men hon genomskådar mig bra.

Nu tog skrivar lustan slut... Hade nått i huvudet jag tänkt skriva om för en stund sedan, men det är som bortblåst. Mycket som snurrat i huvudet i dag så det kanske drunknade i alla tanka... Hoppas på en god nattsömn, så tar vi nya tag i mon... Jo, nu kom jag på! Jag tänkte ju skriva om att jag kände mig så nöjd med mig själv för att alla var mätta, rena, Mellans Knyttefika och Stors jympapåse förberedda... Så det var inget viktigt...


Omeprazol!!! När inget annat hjälper...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela