ziggessyster

Snorträsk eller Änglatorp?? Det är frågan... I hus nr 8 bor Mamma, Pappa, Storasyster Stor, Mellan & Lillasyster Liten. Följ vår, ibland trista, vardag genom regn, rusk, sol och värme....

Lördag!!!

Publicerad 2011-04-23 18:57:18 i Allmänt,

En dag i trädgården! Mannen meckat med belysningen i staketet. Jag har rensat i största allmänhet. Kottarna har lekt, blåst bubblor, cyklat, städat lekstugan, slöat vid TVn när solen stod som högst. Efter lunch kom vi på att det kanske var läge på att åka till stan och köpa lite fö till planteringspallarna. Sagt och gjort! Tog med mig Kottar 3, för att Mannen skulle få geja i fred med lampor och el. Pakerade Bäbis i vagnen och gick in i affären. Frö, godis, spf! Kommer till kassan och ska betala. Men inte! Mitt gröna kort ligger hemma i Mannens plånbok.... Ring, ring! och Mannen var även han på väg in till stan.

Nu när alla var tvättade och klara kom jag på det: Vi skulle ju gått vår traditionella Försenade PåskningsVandring! Eftersom den ändå är försenad redan kanske det inte gör nått om vi Påskar i mon???

Nu är vi varma och möra efter en dag i strålande sol... Hoppas på lika strålande väder i mon. Fast i mon måste vi nog leka med nån lite med...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela