ziggessyster

Snorträsk eller Änglatorp?? Det är frågan... I hus nr 8 bor Mamma, Pappa, Storasyster Stor, Mellan & Lillasyster Liten. Följ vår, ibland trista, vardag genom regn, rusk, sol och värme....

Min Lilla Twini!!!

Publicerad 2011-04-24 06:43:48 i Allmänt,

... och i dag menar jag inte Stor... Uppe med Tuppen och Bäbis. Medans jag gör kaffe & välling kommer hon ut i köket med Stors skor på fötterna och krithinken i handen. När vällingen är klar kastar hon hink och skor och tror hon ska få välling. Men där är det STOPP!!! -Gå och ställ Stors skor på hyllan! Reaktionen jag fick var värsta sura tonåringen. Armarna i kors och en blick som kunde döda!!! Men skam den som ger sig! Mamman vann!!! Tom utan skrik och protester. De andra sover fortfarande så jag kände lite det: Vad gör jag om hon HÖGLJUT börjar protestera? Mitt på dagen är det väll inget. Men 06.15 en sön är högljuda protester inte Sååå poppis. Min lilla Bäbis! Det ska börjas i tid med tonårsfasaonerna!

Känns som om det var igår...
Känns som om det var igår... Min LILLA Bäbis!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela