ziggessyster

Snorträsk eller Änglatorp?? Det är frågan... I hus nr 8 bor Mamma, Pappa, Storasyster Stor, Mellan & Lillasyster Liten. Följ vår, ibland trista, vardag genom regn, rusk, sol och värme....

Trögt...

Publicerad 2011-04-15 06:03:15 i Allmänt,

Tidigt upp efter en natt med lite sömn, var det igår. Hela dagen gick trögt. På jobbet var alla trötta och torsdagshängiga, inklusive större delen av barngruppen. Högvolym, springigt och mycke konflikter. En typisk torsdag helt enkelt ;) Min tidiga-torsdag blev närmare en sen-torsdag, fast egentligen bara en mellan-torsdag. Skickade hem en liten kollega med värsta huvudvärken för att sova ett par timmar. Sedan kom hon tillbaka och tog sin stägning. Men det gick bra, hade ändå inget annat planerat och jag vet att hon skulle gjort det för mig!

Efter en natt med en dunkudde, ser jag ut som en svullen, nysande boll i  nyllet. Räcker inte med en Kestin längre... Hur ska det gå när björkj****a slår till?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela