ziggessyster

Snorträsk eller Änglatorp?? Det är frågan... I hus nr 8 bor Mamma, Pappa, Storasyster Stor, Mellan & Lillasyster Liten. Följ vår, ibland trista, vardag genom regn, rusk, sol och värme....

Nu så!!!

Publicerad 2011-12-29 09:35:31 i Allmänt,

Alla Kottar leker bra i Stors rum så jag passar på...

En LIIITEN bildkavalkad...


The Gran!




Oj då! Missat att rotera...






Julkappsutdelning hos ÖmmaModer...


Julgodis hos ÖmmaModer...


Tröttsamt att fira jul...


Tomten kom hem till oss på kvällen! Tack BästaAnna-Karin för att du lånar ut sambon :) Han gjorde ett fantastiskt jobb!


JuldagsFirande i Stan!



Ännu ett Tomtebesök...




Till slut vågade även Liten hämta sina paket hos Tomten...





På Annandagen tog jag & Stor oss en tur på REAn. Två butiker orkade vi med. Först Stadium, för Stor behövde vinter kläder, jacka och byxor blev det. Men lite besvikna var vi. PyttepytteRea hade de. Inte mycket att välja på. Så den könsneutrala jackan&byxan jag sett framför mig blev ett ohyggligt "tjejig"sak... Efter Stadium blev det Polarn, se fynden ovan. De hade 50% på större delen av butiken. DET gillar vi! Stor gillade dock inte den över en timma långa kön, varmt, trångt och svettigt! Vi tackar ButiksÄgaren, har som vanligt tappat namnet på han, för utdelningen av Festisar! Stor och jag har även kommit fram till att nu kan vi inte bara ha gemensamstrumplåda, vi kan ha gemensambyxlåda :) Tre par randiga tajts i stl 146/150 passar oss perfekt!

Efter köandet belönade vi oss med fika...



Nu har BloggÅngesten lagt sig lite ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela