ziggessyster

Snorträsk eller Änglatorp?? Det är frågan... I hus nr 8 bor Mamma, Pappa, Storasyster Stor, Mellan & Lillasyster Liten. Följ vår, ibland trista, vardag genom regn, rusk, sol och värme....

Datakursledare??? Jag???

Publicerad 2011-02-27 19:38:41 i Allmänt,

Fm var bara en lång startsträcka mot em. 12.30 packade Stor och jag oss i bilen och begav oss: Mot BowlingHallen! Bowling, Korv&Bröd, glass och 9 förväntansfulla småflickor mellan , vad jag tror, 4-6 år. RoligtRoligt! Bilder kommer i mon då sladdar, ja, båda två, ligger under sängen, och i sängen ligger Mannen och försöker söva Bäbis, går så där efter vad man hör...

Efter bowlandet begav vi oss raskt till BonusMorfarU för upphämtning av skridskor, det var även där jag, för en gångs skull, fick glänsa med MINA datakunskaper. SötasteK har skaffat dator, och det tar sig snart är hon en riktig hacker ;) God mat och fika, som ALLTID, fick vi med. Tack!

Puttrade hem till Man & Småttisar, äta ( Stor som var mätt av korv & glass efter kalaset åt inget när jag åt tidigare), göra läxa, plocka plocka, borsta tänder, pj, saga och GodNatt!
Nu: te och om en stund Solsidan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela