ziggessyster

Snorträsk eller Änglatorp?? Det är frågan... I hus nr 8 bor Mamma, Pappa, Storasyster Stor, Mellan & Lillasyster Liten. Följ vår, ibland trista, vardag genom regn, rusk, sol och värme....

Lördag!!!

Publicerad 2011-07-09 08:13:43 i Allmänt,

Tröttare än tröttast var jag igår efter en natt nästan helt utan sömn, så jag gick och la mig redan före 22, en fredag!!! En småbarnsmamman liv!!! Idag mår vi mycket bättre!!! Obligatoriskt kaffe och välling i soffan är avklarat. Stor sovit HELA natten, och sover iof fortfarande, i nya rummet. Min älskade dotter har inte förmågan att organisera och sortera, vilket gör mig GALEN. Det går inte att vi ska plocka i rummet tillsammans. Så nu får hon göra först och sedan går jag in och gör om... Kanske inte det meeest pedagogiska, men det enda rätta just nu. Hon snöar in på detaljer.... Hon gör så gott hon kan och jag gör inte om ALLT hon gör. Hon vill rada upp allt på skrivbordet och jag vill sortera i lådor och burkar...

Dagen idag består av en tur till Hantverksmässan i Hjo tillsammans med Mannens bror med tillhörande sambo. TrevligtTrevligt!!!

Efter veckans tema: Fragglarna! Måste jag ju bara visa...

http://youtu.be/HAudBe6vAS0

Kommentarer

Postat av: Mamman

Publicerad 2011-07-09 08:18:13

Varför gick inte det här nu då???

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela