ziggessyster

Snorträsk eller Änglatorp?? Det är frågan... I hus nr 8 bor Mamma, Pappa, Storasyster Stor, Mellan & Lillasyster Liten. Följ vår, ibland trista, vardag genom regn, rusk, sol och värme....

Hemma och vänder...

Publicerad 2011-03-24 14:00:45 i Allmänt,

Jobbat med brutalt TorsdagsTrötta barn, hem, sopat garageinfarten, lite kaffe och en snabbdusch! Ska med Stor till R-gruppen. Undrar vad det är och hoppas det ger nått. Fick se sötase skylten hon gjort när de lekte allär för några dagar sedan. LÄRON 12 kr! Läs det som Stor pratar och det blir LEJON 12 kr. Aldrig tidigare har jag sett att hon blandat i hop J och R-ljudet. Behöll lappen för arkivering.

Ute är det vår, även om det blåser halv storm Åkte LILLAvägen hem i dag och förväntade mig nästa en tussilago i diket, men inte.

I kväll stämma för kooperativet och det är min tur att gå. Nej, jag är inte sugen alls!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela