ziggessyster

Snorträsk eller Änglatorp?? Det är frågan... I hus nr 8 bor Mamma, Pappa, Storasyster Stor, Mellan & Lillasyster Liten. Följ vår, ibland trista, vardag genom regn, rusk, sol och värme....

Näe...

Publicerad 2011-03-02 21:19:24 i Allmänt,

Det blir ingen bild på nya frillan. Eftersom det tog sån vansinnig tid, 4 timmar, var det ingen ide att fixa till det. Så bara föna och i med lite olja. Väl hemma knöt jag upp det i knut av bara farten.

Dagen varit bra, mycke frisk luft, goda skratt, mycket gjort och tankar utbytta... Praktikanten jag har vet jag inte vad jag ska säga om... Han sov! I soffan på avdelningen!!! Satte han på att göra en presentation av sig att sätta upp på dörren, eftersom han inte presenterar sig frivilligt. DET tog 45 min och då var den ändå inte komplett!!!

Kommentarer

Postat av: Annika

Publicerad 2011-03-04 16:07:07

Olja i håret?! Matolja, symaskinsolja, motorolja??? Kram på dig!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela