ziggessyster

Snorträsk eller Änglatorp?? Det är frågan... I hus nr 8 bor Mamma, Pappa, Storasyster Stor, Mellan & Lillasyster Liten. Följ vår, ibland trista, vardag genom regn, rusk, sol och värme....

Kallt!!!

Publicerad 2011-05-01 12:10:14 i Allmänt,

Solen sken iaf i morse. Nu molnar det på och blåser iskallt!!! Planen var att hänga ut sängkläder och handdukar men jag tror inte att det kommer torka i kylan... Annars står: Städ! på schemat. Stor har börjat röja på sitt rum inför flytten till det nya. Men heter man Sentimental-Stor så heter man! Varje liten papperslapp ska analyseras. När gjorde jag den här? Vem har jag fått den av? Vad har jag för minne till detta? Små små rosa pappersbitar utan text skulle sparas för -Att ha som minne av när jag & Systrarna från Bergsvägen gjorde teater! Bäbis sover VÄLINSTOPPAD i vagnen på blåsig kall altan...

I mon ger sig Mamman av hit! Det är verkligen på tiden....

Det blir en lååång dag!!! Nä, dags att ta tag! Har visst lovat en tur till lekplatsen i em...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela