ziggessyster

Snorträsk eller Änglatorp?? Det är frågan... I hus nr 8 bor Mamma, Pappa, Storasyster Stor, Mellan & Lillasyster Liten. Följ vår, ibland trista, vardag genom regn, rusk, sol och värme....

Maskrosor & Rabarber...

Publicerad 2011-05-18 10:51:36 i Allmänt,

Idag gör vi rabarbersaft och Pilatasar!!!



Blir lite saft och lite pilates för jag hamnade visst med min "bästevän" Maskrosupptagaren i handen. Skulle baaara ta upp ett par stycken stora som jag såg när jag klev ur bilen. Efter en liiten stund tyckte jag att jag hade oroväckande ont i knäna... Tittade på kl. Ops!!! Kanske inte så konstigt eftersom jag krypit om kring i TVÅ timmar. Man säger ju att tiden FLYGER när man har roligt, men att plocka maskrosor är då INTE roligt, syns tycker jag inte att det gör heller...

Utv-samtalet för Bäbis gick bra. De tycker hon är glad, nöjd, trivs, omtänksam, bestämd, pratsam och duktig på alla vis. Stolt Mamma!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela