ziggessyster

Snorträsk eller Änglatorp?? Det är frågan... I hus nr 8 bor Mamma, Pappa, Storasyster Stor, Mellan & Lillasyster Liten. Följ vår, ibland trista, vardag genom regn, rusk, sol och värme....

Söndagkväll...

Publicerad 2011-05-29 19:57:23 i Allmänt,

Morsdagsfirandet tog aldrig slut... Började dagen med paketöppning vid frukostbordet. En bok, det där som jag önskade mig till håret, ett halsband från Bäbis, armband & örhängen från Stor och en fotlänk från Mellan. Alltihopa varsamt tillverkat på förskola/fritids. Nu är jag vackert pyntad från topp till tå!










Sen fick Stor hjälp med läxan... Att hjälpa/göra något snällt för tre stycken med något och sedan be dem hjälpa ytterliggare tre osv... Söt läxa!  Hon skrev: Plockatr blommor till Grannen, letat efter Mellans monstertänder, gett Mamma Morsdagspresent.

På em åkte vi mot stan för att fira Mannens mamma. Bjöds på bullar & kakor och godaste chokladtårtan.




Med oss hade vi Förgetmigej!!! De var alltså inte till mig...


-Måla!


-Titta!

Nu ligger iaf alla Kottar i sina sängar, jag ska strax göra dem sällskap, imon är det tidigt uppe för en heldag på jobbet. Jobbar till 15.50 sen egen plan till 18 och efter det plan med arbetslaget... Känns som om det är min tur att ha fika med mig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela