ziggessyster

Snorträsk eller Änglatorp?? Det är frågan... I hus nr 8 bor Mamma, Pappa, Storasyster Stor, Mellan & Lillasyster Liten. Följ vår, ibland trista, vardag genom regn, rusk, sol och värme....

Torsdag!

Publicerad 2011-05-26 05:54:08 i Allmänt,

Ohyggligt tidigt, men ändå en kvart efter i schemat... Somnade i soffan redan före 21, kvart över kröp jag ner i sängen...

Tidig dag på jobbet! I em tänkte jag ringa säljaren för att höra vad de haft för sort på sand och torrfoder. Så att det blir samma för de små liven... Har nämligen fått tag på TVÅ!!! Ringde egentligen på tog för tidigt, men kl 8.10 känndes som förmiddag, hade varit uppe länge. Så jag insåg inte vad kl var förrän efter det redan gick fram signaler... Men, men hon var inte arg för det! Därimot grät hon en skvätt när jag sa att vi kunde ta två. De hade tänkt skriva det i annonsen att de ville sälja dem tillsammans men lät bli då de trodde att det skulle bli svårare att bli av med dem... Men så ringde jag! Annonsen var bort tagen senare samma dag, jag hade tänkt ta fram den för att visa mina KäraKollegor, som btw tycker jag blivit tokig. Har aldrig varit särskillt kattintresserad, som trogna läsare sägert vet ;) Men nu ser jag riktigt fram emot tisdag då jag ska hämta dem. Men som sagt: Kottarna vet inget, så inte ett ord till dem. Det kommer bli låååånga dagar till tisdag i så fall!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela