ziggessyster

Snorträsk eller Änglatorp?? Det är frågan... I hus nr 8 bor Mamma, Pappa, Storasyster Stor, Mellan & Lillasyster Liten. Följ vår, ibland trista, vardag genom regn, rusk, sol och värme....

Alla har sovit...

Publicerad 2011-11-11 08:31:51 i Allmänt,

... utom jag som suttit på pass med hinken så fort någon rört sig. Mannen tog Mellan&Liten i Mellans rum och jag tog Stor på madrassen i vårt rum. LillaPluttan klarar [pärserna] så bra, fast när telefonen ringde vid 20.30 och vi redan var på väg till toaletten i en rasande fart började hon gråta: -Ta det inte! Mitt lilla hjärta! Det klart jag inte svarar. Kollade senare vem det var och det var nog ett Säljarnr. Skönt vi slapp svara ;) Hon drack några munnar te och somnade i soffa...

Nu på morgonen vaknade hon och var vrålhungrig. Elaka Mamman stoppar efter en kiwi och två clementiner, jag vet säkert inte den bästa magsjukematen men det var vad hon ville ha...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela