ziggessyster

Snorträsk eller Änglatorp?? Det är frågan... I hus nr 8 bor Mamma, Pappa, Storasyster Stor, Mellan & Lillasyster Liten. Följ vår, ibland trista, vardag genom regn, rusk, sol och värme....

Lördag... fast söndag...

Publicerad 2011-11-05 12:07:04 i Allmänt,

För att det är röd dag i kalendern så är det inget Plaskis idag och inte heller dans i mon. Så dagen ägnas åt städ, tvätt och trädgårdasarbete. Jag tvättar & städar, Man och Kottar fixar i trädgården. Han påstår att kratta är det VÄRSTA han vet men jag anar att han tycker det är rätt mysigt ;) StorKottar hjälper till efter bästa förmåga medans Liten "BARA" förstör"!!! -Hon FÖÖÖRSTÖÖÖR min lövhög ju!!!! Livet är inte alltid lätt... Men fint blir det!
Bjöd dem på lite uppmuntringsfika på altanen för en stund sedan: Mjölk och Dammsugare!

Potträningsinfo: Liten har både igår OCH i dag gjort både nr 1 & nr 2 på TOALETTEN!!!

Väderinfo: Ingen snö så långt väderproggen räcker sig. Tack & Lov!!!

Näpp, dags att fortsätta städa, låter som om tvätten är klar... I em drav vi till Betel för lite lek, fika och mössinköp. Jag behöver en och Liten behöver TVÅ, en ofodrad och en fodrad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela