ziggessyster

Snorträsk eller Änglatorp?? Det är frågan... I hus nr 8 bor Mamma, Pappa, Storasyster Stor, Mellan & Lillasyster Liten. Följ vår, ibland trista, vardag genom regn, rusk, sol och värme....

Ännu mer regn!!!

Publicerad 2011-10-07 06:09:16 i Allmänt,



Ska jag jobba som jag gör MÅSTE jag har fungerande regnkläder, vilket inte ingår i budgeten. Mina gammla HellyHansen, köpta i Mitt-Liv-Före-Barnen, läcker efter en tvätt!!! Jag vill inte behöva impregnera dem efter varje tvätt  och på jobbet måste jag kunna vara ute minst en timma i ösregn... Hemma kan jag ha dem, det är sällan vi är ute så länge i sånt väder.

Annars består dagen av bilbesktning och vila. Morgondagen bjuder på hårdabud och kräver en piggare Mamma ;)

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-10-07 12:56:48

Haha, ja det är bäst å vila ordentligt ;)

Postat av: Karro

Publicerad 2011-10-07 12:57:44

/Karro

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela