ziggessyster

Snorträsk eller Änglatorp?? Det är frågan... I hus nr 8 bor Mamma, Pappa, Storasyster Stor, Mellan & Lillasyster Liten. Följ vår, ibland trista, vardag genom regn, rusk, sol och värme....

Strålande sol!!!

Publicerad 2011-10-23 18:36:31 i Allmänt,

Söndagskväll!!! Trött så jag har ont i kroppen men nu vet jag vad de senaste dagarnas depp och trötthet berott på... Jag är ju kvinna :( Så jag har heller ingen ångest för den mängd choklad jag vräkt i mig...

Dagen har gott i ett. Fick sovmorgon till 9 av SnälleMannen, men då skulle han åka och hjälpa en kompis med nått snickeriigt så då fick jag snällt gå upp. Satte tom en bulldeg FÖRE frukost. Så fm gick åt till bak och lek då Mellans kompis Olle kom en sväng. De leker så bra att det är en fröjd att ha han här. Lunch och provsmakning av bullar han vi också med. En snabb dusch och sedan i väg med Stor till dansen. Tur att det inte var någon som pratade med mig när jag satt där i soffan och väntade för jag hade inte hört vad de sagt...

Annars rullar livet på... Nu: välling till Liten, sedan bums i säng!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela