ziggessyster

Snorträsk eller Änglatorp?? Det är frågan... I hus nr 8 bor Mamma, Pappa, Storasyster Stor, Mellan & Lillasyster Liten. Följ vår, ibland trista, vardag genom regn, rusk, sol och värme....

Tisdag...

Publicerad 2011-10-18 06:15:15 i Allmänt,



Första natten som Liten sovit HELA natten i sin säng i SITT rum... Hon vaknade iof 05.10, men då vaknade hon i sin säng!!! Hostan är bättre, inte lika "hackigt! utan nu låter det som om har nått att hosta upp :/ Jag hade ju gett henne till i dag annars hade det blivit en tur till VårdeCentralen...

Dagen bjuder på ett studiebesök på en av de större förskolorna i stan tillsammans med SötaKolleganAnnika. Så just nu dricker jag mitt kaffe och ser på Nyhetsmorgon, och TackOchLov att jag inte behöver jobba i dag: Hällregn HELA DAGEN! lovade de... Hade tänkt ta med regnkläder och ta en tur i spåret, när jag ändå är i stan. Men ÖSregnar det får det bli ett Pilatespass istället ;)

Kommentarer

Postat av: Annika

Publicerad 2011-10-18 07:14:00

Det ska bli kul med studiebesök men jag ser INTE fram emot att behöva gå utanför dörren idag!!! Riktigt skitväder!!!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela